Skip to content

.sınav öncesi sessizlik.

March 31, 2011

eskiden çok yazardım, hem de çok, ama artık nedense yazamıyorum. lise’de mutluydum sanırım, üniversite’de ise değil. kalan (öyle umuyorum) son iki buçuk senemi de tamamlayıp kendini fazlaca dünyaya kaptırmış diş hekimliği bölgesinden uzaklaşmak istiyorum.

ağız ve dişlerden başka şey yok, nesi bu kadar zor diye düşünebilir diş hek. öğrencisi olmayan bir insan, ben de olmasam ben de öyle düşünürdüm sanırım ama hem mental hem fiziksel açıdan yorucu bir bölüm, tavsiyem tercihlerde diş hek. yazılmaması. yeterince var ztn hekim. idealist bir şekilde diş hek. istemiyorsanız tercih listesinize varsın bu da var olsun diye ekleyip hem kendinize hem hastalarınıza işkence etmeyin. hastaya kötü davranan hekim abiler ablalar, elinin hamuruyla her işe atlayan öğrenciler gördükçe bölümden soğuyorum.

vizeler öncesi 1 haftalık ev kaçamağındayım, çünkü herkesin sınav haftası olurken bizim sınav ayımız oluyor.

From → Turkey

Leave a Comment

Leave a Reply

